کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش تعرفه برخی سرویسهای اینترنت پرسرعت

در حال حاضردرخواست راه‌اندازي خطوط پرسرعت اينترنت يا همان ADSL اين روزها به يكي از دغدغه‌هاي اصلي كاربران و متقاضيان در برخي مناطق کشور تبديل شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی ایران؛ تا حدود چهار سال گذشته شركت‌هاي ارائه‌دهنده سرويس‌هاي ADSL تنها تمركز خدمات خود را روي سرمايه‌داران و شركت‌ها و سازمان‌هاي بزرگ معطوف كرده بودند، اما حالا اوضاع به گونه‌ای دیگر است و هم‌اکنون حجم بالای مشتریان شركت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت را کاربران خانگی تشکیل می‌دهند.

اما افزایش شركت‌های ارائه‌دهنده سرویس اینترنت پرسرعت در کنار تنوعی که برای کاربران اینترنت به همراه دارد، گاه نیز باعث گمراهی آنها می‌شود. چرا که تعدد در نرخ‌ها، انواع سرويس‌هاي ارائه شده، ميزان ترافيك و درنهايت پهناي باند ارائه شده علاوه بر اينكه ذهن متقاضيان دريافت ADSL را سخت مشغول خود مي‌كند، قدرت ارائه و تصميم‌گيري را نيز از آنها می‌گیرد. علاوه بر تعدد تعرفه‌اینترنت پرسرعت، یکی از انتقاداتی که کاربران و اکثر فعالان حوزه اینترنت به آن اشاره دارند، بالا بودن قیمت سرویس اینترنت پرسرعت در مقابل سرعت و کیفیت آن است.

به عنوان مثال در حال حاضر کاربران برای دریافت سرویس یک ماه اینترنت، با سرعت 128 kbp، با ترافیک مشخص باید بین10 تا 30 هزار تومان پرداخت کنند. هزینه‌ای که در مقابل کیفیت و سرعت نه‌چندان زیاد، از دید کاربران بسیار بالا محسوب می‌شود.
از کاهش قیمت چه خبر
تاکنون طرح‌های گوناگونی برای کاهش قیمت اینترنت از سوی نهادهایی همچون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زیرساخت و دیگر بخش‌های مرتبط مطرح شده که برخی از این کاهش قیمت اجرا و برخی دیگر نیز در انتظار به اجرا در آمدن است.
اولین کاهش قیمت روی سرویس اینترنت به سال گذشته باز می‌گردد که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت اعمال شد.
به گفته محمود خسروی، مدیرعامل این شرکت، تخفیف 20 درصدی پهنای باند برای شركت‌های PAP (خدمات دهنده اینترنت پرسرعت) در طول یک سال گذشته به صورت علی‌الحساب، در صورتحساب‌هاي شرکت‌هاي فعال در این حوزه اعمال شده است.
همچنین وی تاکید کرده بود که این پایان تخفیف در این حوزه نخواهد بود و تا پایان سال90، تخفیف دیگری برای شركت‌های PAP در نظر گرفته خواهد شد؛ چرا که شرکت زیرساخت به دنبال راهکاری است تا این سرویس را با قیمت مناسب‌تر به کاربران عرضه کند.




اما حالا یک ماه و نیم از آغاز سال جدید می‌گذرد اما هنوز خبری از اجرای این وعده زیرساخت شنیده نمی‌شود.
در شرایط وجود گرانی محصولات مختلف در حوزه‌هاي گوناگون چندان دور از انتظار نیست که شركت‌های PAP نیز تصمیم به افزایش تعرفه‌های خود بزنند. اما در تماس با برخی از شركت‌های خدمات‌دهنده اینترنت پرسرعت، برخی از این شركت‌ها تنها بین 5 تا 7 هزار تومان به قیمت سرویس‌هاي خود افزوده‌اند.

مسوولان فروش برخی از شرکت‌های خدمات‌دهنده اینترنت پرسرعت اعلام می‌کنند که از آنجا که قیمت سرویس اینترنت پرسرعت در کشور بالا است، این سرویس در سبد خانواده‌ها جایی ندارد؛ بنابراین این شركت‌ها ناچار هستند با این شرایط تنها درصد کمی به قیمت سرویس اینترنت پرسرعت خود اضافه کنند. همچنین از راه‌های دیگری نظير تعدیل نیرو و... کسری بودجه خود را جبران کنند.



عبدالمحمد بیدختی نژاد، مسوول دبیرخانه شركت‌های PAP در خصوص برنامه‌های این شركت‌ها برای کاهش قیمت سرویس اینترنت پرسرعت می‌گوید: «تاکنون برنامه خاصی از سوی شركت‌ها برای کاهش قیمت با توجه به شرایط روز جامعه در نظر گرفته نشده است، اما طی جلساتی که در آینده خواهیم داشت قطعا روی قیمت‌های نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.»

به گزارش سافت گذر؛وی با اشاره به تخفیف در نظر گرفته شده توسط زیرساخت می‌گوید: «کاهش قیمتی که زیرساخت برای این حوزه در نظر گرفته بود چندان تاثیری روی قیمت نهایی این سرویس نداشته است؛ چرا که تخفیف 20 درصدی زیرساخت روی پهنای باند تنها باعث کاهش 6 درصدی قیمت نهایی کاربران شده بود.» وی تاکید می‌کند که شركت‌های فعال در زمینه اینترنت پرسرعت به دلیل گرانی موجود در جامعه سعی می‌کنند، افزایش هزینه‌هاي خود را از راه‌هایی دیگر نظیر تعدیل نیرو یا درخواست تعامل با سازمان‌هاي مربوطه نظیر زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات جبران کنند.


کاهش قیمت در انتظار تکمیل مراحل قانونی

در حال حاضر اکثر فعالان حوزه فناوری اطلاعات نسبت به بالا بودن قیمت سرویس اینترنت در کشور ابراز ناخرسندی مي‌کنند. برای مثال محمد سليماني، وزير پيشين ارتباطات و فناري اطلاعات که تا قبل از واگذاري تصدي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات به تقی‌پور، کیفیت و قیمت اینترنت در کشور را مناسب می‌دانست به تازگی در گفت‌وگویی اعلام کرده است، قيمت در حوزه اينترنت نسبتا بالا است كه آن هم دليل بين‌المللي دارد؛ زيرا از خارج از كشور خريداري مي‌شود كه بايد كاهش يابد.

از سوی دیگر تقی‌پور، وزیر وزارت ارتباطات فعلی هم درباره زمان اعمال كاهش تعرفه اينترنت در كشور گفته است که اين موضوع در حال حاضر در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مطرح شده است و زماني كه مسير قانوني‌اش طي شود، اعلام و اطلاع‌رساني خواهد شد.

رضا تقي‌پور درباره ميزان كاهش تعرفه اينترنت براي كاربران با بيان اينكه براي اين موضوع، مراحل ديگري نيز وجود دارد كه بايد طي شوند، اظهار كرد: زماني كه مراحل قانوني تكميل شود، اين مبحث اعلام خواهد شد.

وی تصریح مي‌کند که پيشنهاد كاهش 20 درصدي پهناي باند كه توسط شركت ارتباطات زيرساخت ارائه شد و ميزان تاثير آن در هزينه‌هاي كاربر نهايي به اين موضوع بستگي دارد كه تركيب هزينه‌ها در حال حاضر به چه صورتي است. براي اينكه پهناي باندي به دست كاربر برسد، سهم‌هاي مختلفي وجود دارد كه بخشي از آن به زيرساخت مربوط است كه ما سعي كرديم در حوزه زيرساخت كاهش را انجام دهيم.

وي اظهار كرده بود که ارائه اين تخفيف براي شركت‌هاي ندا به اين مشروط است كه مستنداتي به ما ارائه دهند كه اين تخفيف را براي كاربرانشان ارائه مي‌كنند، يعني هر شركت ندا كه اين تخفيف را براي كاربران نهايي‌اش اعمال و اجرايي كند، مي‌تواند اين تخفيف را از ما بگيرد.در حالی مسوولان وزارت ارتباطات وقتی پای کاهش قیمت اینترنت به میان می‌آید از انجام وعده تخفیف خود ابراز رضایت می‌کنند که به گفته مسوولان فروش یکی از شركت‌های اعمال كاهش 20 درصدي اينترنت هزينه اوليه سرويسي كه به مشتري داده مي‌شد، تغيير خاصي نمي‌كند زيرا 70 درصد هزينه‌هاي ديگر ارائه سرويس اين شركت، هر سال رو به افزايش است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8851 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/02/11 تعداد مشاهده: 1802
سافت گذر
نظرات بینندگان

مصطفی رنجبر 1391/02/12 03:15
دروود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا
امیر 1391/02/11 16:59
من اخیرا از شرکت پارس آنلاین سرویس 256-2GB گرفتم با قیمت 8070 تومان. هم از قیمتش راضیم هم ازسرعتش که فوق العاده است!
سرعتش به 1.5 مگابیت بر ثانیه میرسه!!!
یعنی موقع دانلود حدود 190 کیلو بایت بر ثانیه!!!
و به مناسبت نوروز ترافیک رایگان هم هدیه داد: 6GB سه ماه که گرفته بودم 6GB هم هدیه داد شد 12GB